Společnost SEVIN s. r. o. vznikla v roce 1997 a její hlavní obchodní činností je zajišťování komplexní správy nemovitostí, výkony technického dozoru investora a outsourcing mzdového účetnictví.
V současné době naše firma disponuje 17 členným odborným týmem vlastních zaměstnanců a flexibilním stavem dalších specializovaných spolupracovníků. Všichni ve svých oborech působí již od roku 1991.
Spravujeme činžovní domy ve vlastnictví fyzických osob, společenství vlastníků a bytových družstev i komerční objekty. Specifičností naší správy jsou pak rezidenční objekty s enormními požadavky na servis ze stran majitelů i nájemníkům. Klientům poskytujeme komplexní servis, který zahrnuje vedení účetnictví, administrativně správní činnosti, služby související s provozem, údržbou a opravami objektů, stavebně inženýrskou činnost a investiční poradenství. Naším cílem je s individuální péčí maximálně vyhovět klientům v jejich požadavcích na zajištění správy jejich nemovitostí.
V oblasti outsourcingu mzdového účetnictví (tj. zpracování dodavatelským způsobem) poskytujeme v současné době své služby přibližně 52 podnikatelským subjektům a zpracováváme agendu 1.600 zaměstnanců. Tyto služby jsou poskytovány týmem zkušených mzdových účetních s mnohaletou praxí v oboru, které se soustavně vzdělávají a sledují aktuální stav příslušné legislativy.
SEVIN s. r. o. , Na Pankráci 11/449 , Praha 4 140 00
tel: 242 498 193, fax: 242 498 194, mobil: 604 266 184
e-mail: sevin@sevin.cz , web : www.sevin.cz